Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ben op zoek naar een honden uitlaat dienst

  • Marion van der Kuij

    Hallo, ik ben op zoek naar iemand die mijn honden uit wil laten, tegen vergoeding natuurlijk, als ik moet werken.

    Ik heb een 3 jaar oude golden/ lab en een 4jaar oude shih tzu..het zijn hele lieve honden.. Als iemand een extraatje er bij wil verdienen, hoor ik het graag, Graag iemand met honden ervaring..

    Ik kom tussen Garderen en Putten te wonen, dus scholieren die in Putten naar school gaan, zouden eventueel hier voor geschikt zijn..

    Bedankt..Marion

    Onder geen beding, mogen mijn honden los gelaten worden..

  • Beatrice en Jaap

    Hallo ,

    Wij krijgen een puppy over 2 weken en wij zijn op zoek naar een honden uitlaat service.:)

    Vriendelijke groet, Beatrice en Jaap

  • Frank Uribe

    Hallo:

    Im a stundent and i will like to win some extra money, i have experience with dogs and i will like to help you with your puppy.

    I hope you still needing someone. Waiting to hear about you.

    Greetings

    Frank

  • lindsey

    Hallo,

    Het is al een tijdje dat u deze advertentie op internet gezet heb,

    maar : heeft u al een honden uitlaat dienst ?

    Zo niet waar woont u,

    Anders zou ik het wel willen doen.

    Met vriendelijke groet lindsey

  • jeroen

    ik bied me aan voor uitlaten van uw pup mits het in putten is en de vergoeding goed is ,mvg jeroen

    ik ben een hondenliefhebber heb zelf ook altijd honden gehad,gaat het om de werkdagen?mvg jeroen